Založ si blog

1

Horím!
Svet nie je.
Zazneli tóny tvojej duše.
Maniere zúfalca.
Moje maniere.

 

Kyslíkom do srdca, mozgu, končekov prstov,
buď moja!
Sto dní, sto rokov, životov.
Stoja mohyly
na počesť boja.

 

Na brehu vesmíru
tmavohnedá atmosféra.
Silu som nenašla.
Dcéra pštrosa,
padlé zviera.

 

Potajme po noci
kožu mi pára,
útočí na srdce
žiara jedovatá,
sladká žiara.

 

Zachráň ma!

Finalizovanie odlúčení

28.04.2019

Sedíme naproti, dve telá, mäsá, gúľajúc očami k stropným trámom. Naokolo vrava, život, výplň času, ktorý má tvoriť zmysel. Počujem spoje. Sedíme naproti, dve telá, mäsá, a nepočujem nás.

3

04.06.2017

Voľný buď, kto pravdou kosíš súdu spolkov neznanie, nahý staň a zšliapaj bosý ukájavé uznanie. Voľný buď, kto berieš spánok stagnovania harmónii, vyklč stud a zbrieždi ráno vyhostenej ilúzii. Voľný buď, kto citom činíš zemské svoje bdenie, bodri ho a sním mu viny, kto za Psyché sa ženie. Zalepšie je mysľou prskať, čo svätenou vodou, rovnež lež v miesto [...]

2

01.06.2016

Bola som ňou, ona zas mnou v jej očiach, keď objímala som jej kmeň, tancovala som s ňou tmou privinúc sa na zeleň, a náhle strach! Husia koža v jarnom vánku stala sa mi dôkazom vlastnej človečiny, automatu v bdelom spánku, premietajúcim svoje činy. Či patrím tu? Či nepošlapem jej panenskú zem? Či nezamorím jej čistotu pre môj egocentrický sen vtisnúť sa [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

nayra

Niečo málo...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 16776x
Priemerná čítanosť článkov: 1864x

Autor blogu

Kategórie